Benny Bunny na Panfu!

by

Witajcie!

Tutaj Wasza Nutria. Wróciłam po Przerwie blogowej, jak chyba każdy z blogu. Dzisiaj wypada mój dzień pisania – jak Toozek wybrał.

Wiecie na pewno że zbliża się Wielkanoc, wielkimi krokami. Chciałam to jakoś uczcić, więc przedwczoraj urządziłam przyjęcie la wszystkich znajomych! Zrobiłam pisanki i koszyk. Wiedziałam że to za wcześnie, ale nie pomyślałam że Benny Bunny przyjedzie na Panfu! Kiedy dostałam wiadomość od mojej przyjaciółki Klaudy, że Benny przypłynął Swoim statkiem do portu, szybko pobiegłyśmy spytać go czy schował już pisanki. Odparł że musi odpocząć po męczącej podróży, dlatego kazał Nam wrócić jutro. Na drugi dzień z Klaudą pobiegłyśmy na Farmę zobaczyć Benny’ego. Był już wypoczęty i zdrowy. Powiedział że schował pisanki na Panfu. Każdego dnia można znaleźć trzy pisanki. W tym jedną zgniłą. Ostrzegł przed jej ohydnym zapachem. Wczoraj możliwość pisanek była w: Plaża, Plaża K. x2. Dzisiaj mogę dać Wam podpowiedzi: Tam gdzie Kamaria blisko siedzi, wyjdziesz, wejdziesz i zobaczysz że pisanki są tam ukryte!

Teraz podpowiedź ruchowa: Zaczynamy od zamku: lewo, prosto, lewo-prosto, lewo, prawo :)

Mam nadzieję że pomogłam.

Benny zgodził się na pamiątkowe zdjęcie:

Pozdrawiam, Nutria :)

Dodaj komentarz